Indeplinirea dorintelor prin afirmatii pozitive


Pentru a ne atinge mai usor obiectivele si a ne realiza planurile, putem folosi AFIRMATIILE POZITIVE.
Prin aceste afirmatii pozitive, ne construim si ne impunem noi tipare pozitive in gandire.
Este important sa citim afirmatiile  imediat ce ne trezim si chiar inainte de culcare, intr-o stare relaxata si linistita.
Dimineata, exercitiul va avea un efect pozitiv, influentand in bine atitudinea pe care o vem avea pe parcursul zilei.
Exercitiul repetat seara ne ajuta sa atragem afirmatiile pozitive in mintea noastra.
Ceea ce gandim seara, inainte de a merge la culcare, ne ramane in minte, deci e o idee buna sa va ganditi la ceva pozitiv chiar inainte de somn.

Modul de construire si folosire afirmatiilor:

1. Afirmaţiile pe care le spui trebuie să fie redactate la timpul prezent. ( înlocuieşte „vreau” cu cuvintele „am” sau “sunt” – sugereaza ideea de realizare recenta a afirmatiei, ca si cum s-ar fi intamplat deja)

2. Trebuie să crezi că scopul propus se poate realiza ( altfel te vei indoi ca poti realiza acel lucru chiar in timp ce il spui ).

3. Afirmaţiile trebuie să fie expuse pozitiv. ( pentru a induce o energie pozitiva gandurilor )

4. Este bine ca afirmatiile sa le repeti  zilnic de la cel putin 20 de ori ( sa zicem de 10 ori dimineata, de 10 ori seara )

5. Este bine ca afirmatiile sa fie repetate zilnic, atat timp cat este necesar, chiar si cateva luni

6. Alge 2 afirmatii care le consideri cele mai  importante si lucreaza cu ele.
Cele mai bune rezultate sunt cand nu lucrezi cu foarte multe in acelasi timp.
Sigur, te poti gandi si la celelalte cat si cand doresti, dar alege cele importante pentru tine si lucra intens cu ele.

Exemplu: Daca iti doresti sa mergi in vacanta, poti ajuta implinirea acestui plan prin crearea unor afirmatii potrivite scopului tau. Important este in timp ce spui afirmatiile să te vizualizezi în locul in care visezi sa ajungi si simte si traieste momentul ca şi cum s-ar întâmpla in acel moment (nu te gandi ca se va intampla în viitor). Altfel zis, traieste sentimentul bucuriei de a calatori si a te delecta cu locuri si oameni noi , decât sentimentul frustrant al aşteptării şi dorinţei de a pleca in vacanta. Dupa ce termini afirmatiile, in aceeasi stare de relaxare si liniste poti sa te gandesti in continuare la ceea ce iti doresti sa faci la destinatie, asteptand somnul.

Cateva exemple de afirmatii pozitive

Pentru relaxare :
– ma simt calm si relaxat
– respir rar si profund
– cu fiecare respiratie devin tot mai relaxat
– ma simt complet lipsit de griji
– ma simt eliberat de stresul nedorit
– aleg sa savurez acest moment
– ma simt confortabil
– zambesc
– sunt fericit si multumit si atat de relaxat

Pentru intarirea stimei de sine:
sunt impacat cu mine insumi
– ma accept pe mine insumi
– stima mea de sine creste cu fiecare zi
– ma iubesc asa cum sunt
– sunt fericit sa fiu eu insumi
– sunt unic si asta imi place
– viata mea are sens
– viata mea este importanta
– aleg sa fiu cat de bun pot
– imi recunosc calitatile si aptitudinile
– cu fiecare moment ma simt tot mai bine
– cu cat ma accept pe mine insumi mai mult, cu atat mai mult ii pot accepta si iubi pe altii.

Pentru o gandire pozitiva:
– elimin tot ceea ce este negativ
– imi controlez gandurile
– imi controlez sentimentele
– inmagazinez ganduri pozitive
– eu sunt stapanul mintii mele
– aleg sa gandesc pozitiv
– mi se intampla doar lucruri bune
– in fiecare situatie gasesc partea pozitiva
– in fiecare zi viata mea devine din ce in ce mai buna

Iti doresc inspiratie in alegerea afirmatiilor si succes in indeplinirea dorintelor !
(Multumesc L. de ajutor ! )

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

