Cel mai grozav nume de catel


Am adoptat  (temporar) azi (inca) un catel, fara prea multe calcule si planuri, fara explicatii logice.
L-am vazut in poza, mi-a placut ca avea capul negru si fundul alb si am zis ca e deosebit.
Si e foarte mic. Mica. Pt ca e fata.
Latra, sare, maraie, nu sta locului, imi musca cainii de coada, toti fug de ea parca e cu raie.
Insa lasand deoparte astea, are o postura grozava, coada e mereu in sus, privirea e fixa si curajoasa si mi-a placut din prima secunda ca nu i-a fost frica de nimic, a explorat totul in jur, a mers catre toti ceilalti din jurul ei cu incredere. Ceea ce e grozaaaav.  Ii caut un nume care sa i se potriveasca perfect si o familie potrivita cu personalitatea ei.

Ma ajutati cu propuneri pentru cel mai grozav nume de catel ?
Pentru ca e un catel grozav !

  1. #1 by miscellaneous11 on 22 Aprilie 2011 - 1:56 am

    Ioi, ce scumpă e😀 Primul nume care mi-a venit în minte când am văzut pozele, e Dora.

    • #2 by Diana V on 22 Aprilie 2011 - 10:53 am

      Dora cred ca e mai bine decat numele pe care il are acum ( Crash – pt ca Ali, fata care a fost sa o salveze, a facut un accident de masina ). O mai las cateva zile sa vad cum se poarta si apoi o sa ii dam numele potrivit ! Momentan o cheama „Hei !!!” pt ca doar la „numele” asta se opreste din scheunat :)))))))

  2. #3 by Irs on 13 Mai 2011 - 12:31 pm

    Propun numele Taina.

  3. #4 by Amalia on 27 Decembrie 2011 - 11:00 am

    Eu propun un nume mai puternic ca si Alfa!

  4. #5 by Roxanna Roxyy on 3 Ianuarie 2012 - 10:38 pm

    eu iti spun cateva nume de catei si alegi tu un nume: Maia, Deizi, Bella, Bibi, Dixi, Fifi, Foxi, Sasa, Sesi, Chelsie, Lesi. Sper ca ti’am fost de ajutor.

Lasă un răspuns

